Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bruidslingerie.startpagina.nl

torselet online kopen?

Chantal
02 Sep, 2011 21:47

ik voel me een beetje afgezet door de winkel waar ik mijn trouwjurk heb gekocht, het torselet wat ik heb gekocht kost daar volgens de bon 175 euro nu zie ik het zelfde torselet voor nog geen 100 euro bij een internetwinkel. Aangezien het torselet wat ik gekocht heb bij mijn jurk niet lekker vindt zitten mag ik het terugbrengen (met veel gezeur hoor) en nu twijfel ik of ik er eentje online ga kopen, het is toch 75 euro. Heeft iemand van jullie ervaring met online shops in bruidslingerie.

Bewerkt 17 Nov, 2011 23:26
Rebecca
04 Sep, 2011 22:19

Ik heb goede ervaring met het kopen van een torselet via een webwinkel, ook ik had het zelfde gevoel als jij te worden afgezet bij de bruidsmode winkel, en ben uiteindelijk bij www.womenwants.nl geslaagd voor mijn torselet en kousen. gelijk na de bestelling kreeg ik een e-mail waarin mij gevraagd werd om mijn maten, en a.d.h.v. deze gegevens werd besloten dat ik toch een ander cupje moest hebben, maar goed ook want het zat meer dan perfect, het torselet wat ik in de bruidsmode winkel aan gemeten kreeg zakte elke keer af, en toch was het volgens de verkoopster de goede maat.

tessa
17 Nov, 2011 23:26

via via ook terecht gekomen bij de webwinkel van womenwants.nl en dat is goed bevallen, ik ben zeer fijn geholpen ook ik heb in goed overleg een andere maat besteld dan ik eigenlijk nodig dacht te hebben. Sterker nog ik heb ondertussen bijna al mijn beha's vervangen ik liep dus gewoon jaren met een te kleine cup rond.